• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Основні положення про дистанційне навчання під час карантину в школі

Основні положення про дистанційне навчання під час карантину в школі

2020-04-08

До карантину дистанційне навчання в системі освіти можна було побачити хіба що на офіційних паперах або в окремих спеціалізованих закладах. Сьогодні – це щоденні реалії кожної школи, які вимагають від учителів знань відповідних норм права. А від учнів – розуміння того, що відбувається .

Головний документ, що регулює правовідносини в умовах дистанційного навчання – Положення про дистанційне навчання від 25.04.2013. Що він може розказати нам про дистанційне навчання під час карантину?

  1. Дистанційне навчання в середній школі – це не тільки спілкування через Zoom, яке в умовах карантину стало чи не єдиним можливим варіантом. Змішане навчання, навчання дітей з особливими освітніми потребами, навчання школярів, які перебувають за кордоном – усі ці форми осіти запроваджуються з елементами дистанційки. Це сучасно та неймовірно зручно.
  2. Школи можуть створювати центри дистанційного навчання як їхні відокремлені структурні підрозділи. Наразі про центри дистанційного навчання на базі шкіл відомо небагато, але такі центри від ВНЗ користуються великою популярністю. Упевнені, згодом і школи змінять підходи і створять безліч таких центрів.
  3. Форми навчання під час дистанційки у школі: самостійна робота, навчальні заняття, контрольні заходи. Види такого навчання: лекція, семінар, урок, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші. Власне, все те, що практикувалося під час очної освіти. Насправді, відмінностей не так багато, як може здатися, чи не так?
  4. В асинхронному та синхронному режимі проводяться: уроки, спілкування поза уроками і отримання навчальних матеріалів. Практичні ж заняття відбуваються тільки в асинхронному режимі, лабораторні – з використанням віртуальних тренажерів і лабораторій. Давайте честно, такі віртуальні лабораторії можуть бути навіть цікавішіми та наочнішими, ніж традиційні.
  5. Документом передбачено проведення уроків у формі ділових ігор та виконання проєктів у групах. Певно, такі види роботи вже знайомі вам по традиційному навчанню, але тут вони трансформуються та стають ще цікавішими.
  6. Як щодо підвищення кваліфікації під час дистанційного навчання? Учителі повинні підвищувати свою кваліфікацію щодо організації та володіння технологіями дистанційного навчання не рідше одного разу на 5 років та обсягом не менше 108 академічних годин. Тобто для вчителів також особливо нічого не змінюється.

Кiлькiсть переглядiв: 48

Коментарi