• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звіт завідувача Скригалівського ЗЗСО

Звіт завідувача Скригалівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів

Звіт

завідувача Скригалівського закладу загальної середньої освіти І – ІІ ступенів

за 2020- 2021 навчальний рік

Основна діяльність філії , як відокремленого підрозділу опорного загальноосвітнього навчального закладу Веприцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Фастівської районної ради Київської області , а з 01.01.2021 року , як Скригалівського закладу загальної середньої освіти І – ІІ ступенів, філії Опорного закладу загальної середньої освіти Кожанський навчально – виховний комплекс « ЗЗСО І – ІІІ ступенів – ЗДО » Кожанської селищної ради спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти згідно із ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», «Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», Статуту ОЗЗСО І Положення про філію та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти.

На кожній сходинці забезпечується державний стандарт, здійснюється теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного й морального здоров'я.

Успішність проходження кожного рівня й виконання його освітніх завдань гарантується школою тільки за умови усвідомленого і добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю навчального процесу.

Початкова школа забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток. Пріоритетом у початкових класах школи є розвиваючі форми і методи навчання.

Основна школа дає базову освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм подальшого навчання, профільного навчання. Система освіти в школі складається з двох освітніх рівнів: початкова школа – 4 роки; основна - 5 років.

Педагоги школи постійно підвищують свій професійний рівень під час проходження курсів підвищення кваліфікації та у міжкурсовий період, на засіданнях педагогічної ради, методичної ради, ШМО, районних методичних об’єднаннях учителів, районних та обласних теоретичних і науково-практичних семінарах, майстер-класах, вебінарах, використовуючи Інтернет-ресурси та шляхом самоосвіти.

Нове приміщення школи було відкрито в 1976 році.

. Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в закладі
На початок 2020/2021 навчального року в закладі навчалося 50 учнів. Укомплектовано 8 класів. Охоплено навчанням 100% учнів мікрорайону.
Працевлаштування випускників.
З 6 випускників школи ІІ ступеню, які закінчують 9 клас, продовжити навчання у 10 класі планують 4 учнів, інші 2 планують продовжити навчання у навчальних закладах І-ІІ ступеню ( технікуми, коледжі).

Вважаю, що основні заходи шкільного колективу щодо збереження контингенту учнів, а це: збільшення кількості та покращення рівня позакласних заходів, залучення учнів до роботи в учнівському самоврядуванніє У зв’язку з впровадженням карантинних обмежень заняття в секціях і гуртках було обмежено. У 2020/2021 навчальному році питання обліку дітей шкільного віку залишаю під суворим особистим контролем.

Кількість дітей в мікрорайоні школи 112.

2. Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

Після ретельного аналізу анкетування учнів та батьків щодо профільності навчання старшої школи, аналізу кадрового забезпечення закладу, його навчально-матеріальної бази був затверджений Навчальний план ЗЗСО на 2020/2021 навчальний рік. Варіативна складова 1 година спецкурсу

« Основи медичних знань »у 9 класі.

В рамках використання інноваційних технологій вже п’ятий рік впроваджується в навчальний процес інтерактивні технології:

· Організація дистанційного навчання з використанням онлайн – платформ та гугл – сервісів;

диференційований підхід у навчанні (практичний досвід);

· технологія критичного мислення;

· нестандартні уроки та елементи проблемного навчання;

· технологія тестування навчальних досягнень учнів.

· тренінгові технології

До інновацій в організації методичної діяльності відносяться також науково-дослідницька робота:

· шкільна секція МАН ;

· конкурси професійної майстерності;

· предметні тижні, тижні педагогічної майстерності

· застосування нетрадиційних форм методичної роботи з педагогічними кадрами;

· школа передового педагогічного досвіду.

Педагогічний колектив ЗО успішно виконав програму про 100-відсоткове оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій.

3. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи

У закладі була затверджена така мережа методичної роботи:

· Методичне об’єднання вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ. Керівник Ященко Л.В. Методичне об’єднання працювало над проблемним питанням «Створення умов для всебічного розвитку учнів початкової школи та вихованців ДНЗ шляхом впровадження сучасних технологій»

· Методичне об’єднання класних керівників. Керівник Бондаренко Н.І. Проблемне питання «Виховання в учнів любові до Батьківщини, традицій рідного народу, національної самосвідомості, згуртування дитячого колективу»

· Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу. Керівник Тонковид Н.І. Проблемне питання «Інноваційні аспекти підвищення мовної культури та грамотності учнів»

· Методичне об’єднання вчителів математично-природничого циклу. Керівник Генсіцький В.М. Проблемне питання « Організація навчально-виховного процесу на основі широкого використання нових педагогічних інновацій, технологій та елементів передового досвіду».

Протягом навчального року було проведено за планом 5 засідань методичної ради, на яких були реалізовані всі питання тематики засідань методичної ради, дотримано порядку денного, після кожного засідання визначено конкретні завдання для роботи голів методичних об’єднань та вчителів закладу . Було проведено 7 оперативних нарад для здійснення і виконання цільових завдань. Всі структурні підрозділи методичної ради Митницького НВК працювали на належному рівні, що і забезпечило якість і результативність роботи та відповідність основним завданням і меті закладу.

План курсової перепідготовки та атестація педагогічних працівників відбулися вчасно та якісно, згідно плану та фактично. Було проатестовано троє педагогічних працівників Митницького НВК – вчителя початкових класів Мазуренко І.М., якій було присвоєно другу кваліфікаційну категорію, вчителя фізичної культури Довгого Я.О., якому було присвоєно другу кваліфікаційну категорію,вихователя дошкільної різновікової групи Новіцьку Р.І., підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст»,

Серед 19 членів педколективу 17 мають вищу освіту 3-4рівнів акредитації, з них 9 чоловікам присвоєно вищу кваліфікаційну категорію.

Якісний склад педагогів на кінець року становить 50%. Оскільки більшість вчителів мають високий рівень кваліфікації й зацікавленості педагогічною майстерністю, позитивно й відповідально ставляться до своєї діяльності, то в закладі переважає демократичний стиль керівництва.

Протягом року за графіком відбувалися засідання методичних об’єднань, робота яких була спрямована на досягнення поставлених цілей, реалізацію проблемних питань. Активна робота всіх членів методичних об’єднань мала позитивний вплив на навчально-виховний процес, організацію позакласної та позашкільної роботи, відносини в шкільному колективі. Результати підсумкових контрольних робітщо в закладі виконується Державний стандарт та програми з усіх предметів, рівень знань учнів був відповідним до вимог та рекомендацій Міністерства освіти і науки України.

У процесі методичної роботи використовувалися як традиційні, так і

нетрадиційні форми і методи: ділова педагогічна гра, огляд та обговорення навчально-методичної літератури, участь педагогів у підготовці та проведенні масових заходів (семінари, виставки, конференції…), звіти, робота консультпункту. Підсумок роботи було підведено на науково-практичній конференції, на якій були присутні всі педагогічні працівники закладу. Рівень роботи методичної ради була оцінено як достатній.

Спостерігається систематична робота НВК по участі в заходах, спланованих методичною службою району: олімпіади, виставки, інструктивно-методичні наради, семінари-практикуми, заняття творчих груп, виставка, впровадження інноваційної діяльності, курсова перепідготовка, конкурси.

У лютому пройшов творчий звіт вчителів, які атестуються, що дозволяє кожному оцінити професійний рівень вчителя, сприяє поширенню педагогічного досвіду, підвищенню рівня самоосвіти.

Організація виховної роботи в Скригалівському загальноосвітньому закладі І-ІІ ступенів регламентується нормативно-правовими та законодавчими документами: КонституцієюУкраїни, Конвенцією ООН про права дитини, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», «Про оздоровлення та відпочинок дітей», рекомендаціями «Основні орієнтири виховання учнів 1- 11 класів», «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Комплексна програма профілактики і запобігання поширення алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДу, Закони України «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», комплексна програма «Фізичне виховання — здоров'я нації» та іншими нормативно-правовими документами.

Вирішення завдань виховної роботи в закладі здійснювалося за такими напрямами: ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави, метою якого було формування свідомого громадянина – патріота з притаманними йому особистісними якостями і рисами характеру, способом мислення, вчинками і поведінкою, спрямованими на розвиток демократично – громадянського суспільства. Ціннісне ставлення до себе, метою якого було забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорона та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості, виховання потреби в регулярних заняттях фізичною культурою. Ціннісне ставлення до праці, метою якого було вироблення свідомого ставлення до праці як найвищої цінності людини у суспільстві, виховання цивілізованого господаря, вміння професійного визначення. Ціннісне ставлення до людей, метою якого було виховання всебічно розвиненої дитини, підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах, вміння реалізувати свій творчий потенціал. Ціннісне ставлення до природи, метою якого було формування екологічної культури особистості, усвідомлення себе частинкою природи, залучення учнів до активної екологічної діяльності. Ціннісне ставлення до мистецтва, метою якого було виховання в молоді естетичних смаків, які ґрунтуються на народних традиціях, звичаях, вміння примножувати культурно – мистецьке надбання народу.

У 2020-2021 навчальному році колектив школи працював над виховною темою «Формування сприятливого виховного середовища для духовного збагачення та формування життєвої компетентності майбутнього громадянина України». Виховна робота була спланована та спрямована на досягнення головної мети – формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе та оточуючий світ.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі працювало 4 класних керівники 1-4 класів, 4 класних керівники 5-9-х класів. Виховна робота планувалась та проводилась з урахуванням вікових особливостей учнів. Згідно «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді» посилена робота з патріотичного виховання учнів. Аналіз стану виховної роботи показав, що всі класні керівники планують роботу з класом: обраний напрям та виховна тема, над якою працюють протягом року; складені психолого-педагогічні характеристики класів, визначені завдання та шляхи їх реалізації. Складено графік проведення виховних годин, які проводилися у зручний для дітей та класних керівників час. Всі класні керівники повністю виконали план виховної роботи з класом, наміченої на 2020-2021 н.р. Класні куточки оформлені відповідно до існуючих вимог. Цілісність системи виховної роботи сприяла підвищенню його результативності, формуванню ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави, до сім’ї, родини, людей, до природи, до себе, до праці, до мистецтва.

Вирішення завдань виховної роботи здійснювалось за основними напрямками. Особлива увага приділялася громадянському та патріотичному вихованню. Згідно з планом було проведено бесіди, виховні години, круглі столи, тематичні екскурсії, уроки мужності, акції: конкурс малюнків «Ми за мир!», гра – мандрівка «З чого починається Вітчизна», усний журнал «Древній Київ – столиця України» (3 кл.); урок «Щоб у серці жила Батьківщина», гра - телепередача «Я — син своєї землі», руханка «Кожному мила своя сторона», досліджую медіа «У нас одна Батьківщина — наша рідна Україна», «Люби і знай свій рідний край» (2 кл.); година спілкування «Немає прав без обов’язків», бесіда «Почуття любові до свого рідного краю», вікторина «Що я знаю про свою Україну» (7 кл.), екскурсія «Пізнай історію свого народу – і ти пізнаєш себе», інтелектуально-розважальна гра «Звичаї мого народу» (6 кл.).

Організована тематична виставка художньої літератури в шкільній бібліотеці «Ще довго в пам’яті болітиме війна». До Дня української писемності та мови проведений захід «Диво калинове» (Поліщук Л.М.). Проведено заходи, присвячені Дню пам’яті та примирення та 75-й річниці Перемоги у Другій світовій війні, а саме: уроки мужності «Вічний вогонь» для 1-4 класів і «Слава великій Перемозі» для 5-9 класів (до Дня визволення Фастівщини від німецько-фашистських загарбників), акція «Грані добра», перегляд художнього кінофільму з героїко-патріотичною тематикою, конкурс малюнків «Війна очима дітей». У вересні був проведений місячник «Я – патріот і господар своєї землі. Учні школи були активними учасниками Свята села (14 жовтня). У листопаді було проведене Свято урожаю (відповідальні Науменко Т.В.) , в якому взяли активну участь діти, батьки, вчителі.

Педагогічний колектив школи проводить роботу, спрямовану на виконання Комплексної цільової програми боротьби зі злочинністю. Головними напрямками роботи з цього питання є індивідуальна робота з дітьми, схильними до правопорушень, до пропусків занять, до девіантної поведінки.

З метою покращення успішності та дисципліни учнів упродовж навчального року проводилися операції-рейди «Урок», «Вулиця», «Перерва», «Запізнення». У школі було організовано та проведено місячник «Здорова дитина – багата країна», виставку агітаційного плакату «А ти – проти вживання алкоголю й тютюну?», ланцюжок висловлювань «Як я дбаю про своє здоров’я» (4 кл.), проведені етичні бесіди «Ти вихована дитина?», тренінг «Вчимося слухати співрозмовника» година спілкування «Щастя коли тебе розуміють», урок етики «Золоте правило моралі» (6 кл.), «З чого починається дружба», «Безпечний інтернет».

Протягом року постійно здійснювався контроль за станом відвідування учнями школи.

Проведені тижні: Олімпійський тиждень, Тиждень знань основ безпеки життєдіяльності, з попередження та профілактики ВІЛ-інфекцій/СНІДу, протидії торгівлі людьми, права.

З метою профілактики правопорушень та негативних проявів у поведінці учнів, був організований контроль за відвідуванням занять учнями школи, проводились бесіди з учнями та їх батьками щодо недопустимості пропусків занять без поважної причини, складалися акти обстеження сімей, які потребують посиленої педагогічної уваги. Значна увага приділялась дітям, які складають «групу ризику». З метою профілактики правопорушень, негативних проявів у поведінці учнів, поліпшення позаурочної виховної роботи з правового виховання, активізації співпраці з правоохоронними органами в школі проводились :

- бесіда «Насильство у сім'ї: що робити?»;

- заняття з елементами тренінгу «Твоя поведінка і закон»;

- акція «Молодь за здоровий спосіб життя»;

- консультації для батьків, батьківський лекторій ;

Завдяки проведеній педагогічним колективом роботі, протягом 2020-2021 навчального року на шкільному обліку учні не перебували.

Робота з батьками у 2020/2021 н.р. була спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів. Були проведені загальношкільні батьківські збори, а також класні батьківські збори. На батьківських зборах розглядались питання:

1.Виховання свідомого ставлення до свого здоров’я.

2.Робота з попередження дитячого травматизму.

3.Роль батьків у формуванні всебічно розвиненої особистості, навичок самоосвіти і самовиховання. «Моральне виховання у сім’ї», «Відпочинок і дозвілля школяра», «Виховання працелюбності у дітей» (3 кл.). «Авторитет, особистий приклад батьків у процесі виховання», «Нездібних дітей не буває» (7 кл.). Творчий проект «Умій поважати працю батьків», Година спілкування «Усьому міру знай – працюй та відпочивай», акція «Збережи книгу» (6 кл.).

Також проводились індивідуальні бесіди з батьками дітей, що мають схильність до правопорушень та порушення дисципліни: Панченко Ю. (2 кл.), Бородавка А. (2 кл.), Самохін Т. (9 кл.), Гнатюк Д. (6 кл.), Соболенко А. (6 кл.), Дяченко А. (6 кл.)

Певна увага приділялась роботі з дітьми пільгового контингенту. Було проведено обстеження матеріально-побутових умов цих учнів.

Складовою частиною виховної роботи є шкільне самоврядування, яке спрямоване на залучення учнів до громадської діяльності, вчить співпрацювати з товаришами, згуртовує учнівський колектив, заохочує учнів до здійснення самооцінки моральних якостей, відповідального ставлення до своїх обов’язків.

Виховний процес постійного пошуку і вдосконалення триває безперервно, тому в наступному році необхідно звернути увагу на недоліки і виправити їх, а саме приділити належну увагу навчанню активу учнівського самоврядування.

У наступному навчальному році школа продовжить роботу над виховною темою і головною метою буде формування і розвиток високоінтелектуальної і свідомої особистості з громадянською позицією, що наділена високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями.

З метою створення додаткових умов для самовизначення, саморозвитку, самореалізації особистості, сприяння професійній орієнтації, формування моральних якостей у дітей та підлітків, розвитку творчих здібностей, виявлення та підтримки талановитих та обдарованих учнів, організаціїї змістовного дозвілля здійснено заходи щодо охоплення позакласною та позашкільною освітою кожного учня школи.

Значна увага приділялась моральному вихованню та формуванню правової культури учнів школи. Завдання правової освіти виконувались шляхом виховання в учнів поваги до Конституції України, законодавства України, державної символіки, вивчення учнями основних положень Загальної декларації прав дитини. Проведено Всеукраїнський тиждень права. В рамках тижня була проведена вікторина «Конституція в моєму житті» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини, бесіди, тренінги, анкетування, виставка стінгазет, засідання круглого столу «Я маю право на…»)

З метою вивчення української культури, національних традицій, виховання у школярів почуття патріотизму, формування гордості за країну, в якій вони проживають, проведено виховні години «Наша Вітчизна – Україна», «Славетні постаті України», конкурс дитячого малюнка «Планета дружби».

Екологічне виховання в школі проводилось на уроках біології, хімії, фізики, БЖД та в позакласній роботі. Проводились конкурси дитячих малюнків екологічного спрямування, заходи до Дня довкілля, трудові десанти з благоустрою території школи. Учнями 9 класу було висаджено 20 кущів бузку, також посаджено понад 40 кущів гортензій. Випускники школи подарували 6 фото для фотовиставки «Гріє душу село, моє рідне село». З краєвидами рідного села. Проведено фотовиставку, присвячену Всесвітньому дню захисту тварин «Усе прийшло на білий світ, щоб жити, щоб дарувати радість і красу». На належному організаційному, змістовному рівні проведено заходи до 35-річниці Чорнобильської трагедії : загальношкільну лінійку «Відлуння Чорнобильських дзвонів у серці народу живе!», виховні години «Чорнобиль – це біль України» (1-4 кл.); «Чорнобиль… 35 років потому» (5-9 кл.); організовано перегляд відеофільму для учнів 7, 9 кл. «Чорнобильська катастрофа: історія про трагедію, яка назавжди закарбувалась в пам’яті». Проведено День цивільного захисту.

З метою формування здорового способу життя, забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров’я у школі проведено години спілкування, диспути, бесіди: учні 2 класу створили лепбук «Здоровим бути модно!», організовано акцію «Молодь за здоровий спосіб життя», проведено уявну мандрівку «Дорога від дому до школи» (1-4 кл.). Проведено анкетування учнів з метою виявлення рівня їх інформованості про СНІД, COVID – 19. В школі пройшла зустріч з працівником амбулаторії, . Проведено Тиждень знань з безпеки життєдіяльності, в рамках якого проведені бесіди «Подорож у країну правил дорожнього руху», «Безпека перебування на вулиці. Типові травмування пішоходів», вікторина «Дорожня грамота», тренінги «Твій безпечний шлях до школи», «Безпека на дорозі – безпека життя», виховна година «Увага на дорозі – життя у безпеці». День здоров’я (квітень 2021 року), заходи до Всесвітнього дня охорони праці (квітень 2021 ).

У напрямку родинно-сімейного виховання виховна робота була спрямована на пошук максимальної взаємодії між батьками, учнями та вчителями школи. В системі проводились батьківські збори та батьківський всеобуч. Проведено години спілкування, консультації, анкетування: «Допомога батьків у виконанні домашніх завдань», «У житті школи слід змінити…», ; класні свята: «Першого дзвоника», «Подяка і шана вам, вчителі», новорічне свято «Вже Новий рік усі стежки торує й до свят веселих наближає нас», до 8 Березня «Жіноча врода, ласка і краса», «Прощавай, букварику!» (1 клас), свято Останнього дзвоника «Шкільний дзвінок, дзвени!».

Становлення гармонійно розвиненої особистості неможливе без фізичного виховання. Протягом навчального року здійснювався моніторинг здоров’я учнів. В школі було проведено Олімпійський тиждень «Щасливі українські діти – здорові, сильні, мужні й спритні» (вересень), постійно проводилися рухливі перерви «Мій настрій», на яких учні гралися в українські народні рухливі ігри «Високий дуб», «Чаклун», «Хлібчик».

З метою сприяння творчому розвитку особистості, художньо-естетичному вихованню в школі було організовано і проведено цікаві заходи: конкурс стіннівок до Дня вчителя «Святковий вернісаж», Андріївські вечорниці «Турнір юних леді та джентльменів», «Новорічний дарунок ялинці», мистецька кав’ярня пісень та віршів про кохання «Любов – це дивне почуття», до Дня Матері музично-літературна композиція «Мама – ніжна і кохана», День гумору «Сміх подовжує життя», виставка Великодніх композицій «Світла Пасха», тематичні заходи до Міжнародного дня рідної мови (лютий ), до Дня української писемності та мови (листопад 2020).

Належна увага приділялась формуванню в учнів толерантного ставлення до інших культур, традицій. Шляхи реалізації були такі: тематичні виховні заходи у рамках відзначення Дня Європи в Україні.

Для ефективної реалізації виховного процесу в школі організовано роботу методичного об’єднання класних керівників (керівник Мостова С.В.) та методичного об’єднання вчителів початкових класів (керівник Прокопенко Г.В.), на засіданнях яких розглядаються актуальні питання виховної роботи. Проведення засідань сприяє підвищенню теоретичного рівня педагогічних кадрів, розширен­ню їхнього світогляду, допома­гає отримати необхідні знання для втілення інноваційних осо­бистісно зорієнтованих вихов­них технологій, впроваджувати активні форми і види діяльності, сприяє запровадженню інтер­активних методів у виховний процес.

Методичне об’єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у су­часних умовах: виховати громадянина-патріота, формувати громадянську активність дітей та підлітків, які люблять свій на­род, Україну, готові самовідда­но захищати і розбудовувати її як суверенну, незалежну, де­мократичну, правову і соціальну державу, виробити імунітет до негативного впливу соціально­го середовища.

В умовах карантину, коли заклади освіти перебували на дистанційному навчанні, виховна робота не припинялась. Класні керівники постійно проводили бесіди з учнями, батьками в онлайн-режимі.

Питання виховної роботи в школі розглядалось:

- на нарадах призавідувачу: « Організація навчально-виховного процесу», «Про роботу з учнями, схильними до правопорушень», «Про соціальний захист дітей у школі», «Про роботу з дітьми пільгового контингенту», «Про стан відвідування учнями школи», «Про роботу класних керівників щодо здійснення диференційованого підходу до роботи з сім'єю. Про взаємодію школи, сім'ї, громадськості», «Про роботу з дітьми девіантної поведінки»,

«Про активізацію профілактичної роботи щодо попередження проявів жорстокості та насильства в учнівському середовищі», «Про роботу класних керівників з попередження дитячого травматизму».

- на педраді: «Виховання активності учнів та підготовки їх до життя в умовах ринкових відносин на основі розвитку самоврядування».

- на засіданні ШМО класних керівників та ШМО вчителів початкових класів.

Під час організації виховної роботи у школі було виявлено і ряд недоліків, а саме:

- контрольно-аналітична діяльність;

- інформаційно-освітня та профілактична робота;

- робота з дітьми девіантної поведінки, індивідуальна робота з учнями.

Класним керівникам необхідно більше уваги приділяти вихованню естетичних смаків учнів, їх зовнішньому вигляду, формуванню дикції, культури поведінки на сцені, вмінню виступати перед аудиторією (особливо під час проведення відкритих виховних заходів). Усе це необхідно для розвитку індивідуальних здібностей дитини, її особистості.

Загалом виховна робота школи у 2020/2021 начального року була організована та проведена на достатньому рівні.

У закладі була затверджена така мережа методичної роботи:

· Методичне об’єднання вчителів початкових класів КерівникПрокопенко Г. В.

. Методичне об’єднання працювало над проблемним питанням «Реалізація основних завдань Концепції НУШ »

· Методичне об’єднання класних керівників. Керівник Мостова С. В.. Проблемне питання «Виховання в учнів любові до Батьківщини, традицій рідного народу, національної самосвідомості, згуртування дитячого колективу»

Протягом навчального року було проведено за планом 5 засідань методичної ради, на яких були реалізовані всі питання тематики засідань методичної ради, дотримано порядку денного, після кожного засідання визначено конкретні завдання для роботи голів методичних об’єднань та вчителів закладу . Було проведено 7 оперативних нарад для здійснення і виконання цільових завдань. Всі структурні підрозділи методичної ради Скригалівського ЗЗСО І – ІІ ступенів працювали на належному рівні, що і забезпечило якість і результативність роботи та відповідність основним завданням і меті закладу.

Шкільні методичні об’єднання в цьому році досягли добрих результатів, але є ще деякі недоліки в роботі, які заважають повністю реалізувати творчий потенціал вчителів для вирішення головної проблеми школи. Тому необхідно:

· активізувати творчу активність педагогів: запровадження в життя кращих надбань власного досвіду через створення авторських програм, друкування власних методичних розробок, участі в заходах району, в обласних виставках – ярмарках, в різноманітних конкурсах;

· активніше застосовувати можливості сучасних технологій, які впливають на результативність, якість навчальної діяльності учня.

· створювати умови для самоосвіти вчителів та підвищення їх творчої діяльності;

· оволодівати найдосконалішими формами, методами і прийомами навчання учнів та формування у них вміння самостійно здобувати знання;

· активізувати використання електронних засобів навчання;

· посилити роботу вчителів-предметників щодо підготовки обдарованих та здібних учнів до участі в районних олімпіадах та різноманітних конкурсах, конкурсах – захистах МАН.

Але є ще багато питань, над якими необхідно працювати. Перш за все - це підвищення результативності роботи ЗО: 1. Підвищення якості навчання і рівня навчальних досягнень учнів, для чого необхідно:

· формувати в учнів внутрішню мотивацію до навчання;

· створити кожному учневі ситуацію успіху на основі індивідуального підходу;

· активізувати роботу з учнями початкового рівня навчальних досягнень: з'ясувати причини невдач учня та визначення шляхів виправлення ситуації;

· організувати співпрацю з учнями, з їх батьками з питань підвищення якості навчальної праці школярів;

· за допомогою визначених під час роботи над методичною проблемою школи методів самостійного набуття знань залучати учнів до самостійної пізнавальної діяльності;

2. Підвищення продуктивності діяльності вчителя на уроці:

· вчити школярів використовувати найраціональніші способи роботи, які сприяють успішному оволодінні навчальним матеріалом;

· створити на своїх уроках умови для розвитку творчого потенціалу дитини;

· застосовувати такі технології, методи, прийоми, які сприяли б розумінню всіма учнями навчального матеріалу, формуванню здатності виконати домашнє завдання самостійно, зниженню невмотивованого перевантаження дитини даним предметом;

· збільшити використання комп'ютерних технологій в закладі , для чого необхідно постійно підвищувати інформаційно-комп’ютерну грамотність вчителів.

План курсової перепідготовки та атестація педагогічних працівників відбулися вчасно та якісно, згідно плану та фактично. Було проатестовано двоє педагогічних працівників Скригалівського ЗЗСО І- ІІ ступенів – вчителя російської мови та літератури , заступника завідувача з навчально- виховної роботи Поліщук Л. М., та завідувача філії , вчителя географії Прокопенко Л. В. яким було підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно педагогічне звання « Старший вчитель»

Серед 10 членів педколективу 9 мають вищу та вищу кваліфікаційну категорію.

Протягом року за графіком відбувалися засідання методичних об’єднань, робота яких була спрямована на досягнення поставлених цілей, реалізацію проблемних питань. Активна робота всіх членів методичних об’єднань мала позитивний вплив на навчально-виховний процес, організацію позакласної та позашкільної роботи, відносини в шкільному колективі. Результати підсумкових контрольних робіт, показали, що в закладі виконується Державний стандарт та програми з усіх предметів, рівень знань учнів був відповідним до вимог та рекомендацій Міністерства освіти і науки України.

Результати навчальних досягнень учнів з предметів за підсумками 2020-2021 навчального року

№ з/п Вчитель Предмет Клас Кількість учнів Високий рівень % Достатній рівень % Середній рівень % Початковий рівень % Якість навчальних досягнень
1. Осадчук Л. П. Українська мова 9 6 2 33 2 33 2 33 66
2. Поліщук Л. М. Українська мова 7 5 1 20 1 20 3 60 40
3. Поліщук Л. М. Українська мова 6 7 1 16 6 84 16
4. Поліщук Л. М. Українська мова 5 5 4 80 80
5. ЦиганенкоТ.І. Українська літ. 9 6 2 33 3 51 1 16.6 84
6. ЦиганенкоТ.І. Українська літ. 7 5 1 20 1 20 3 60 40
7. Поліщук Л. М. Українська літ. 6 7 1 16 6 84 16
8. Поліщук Л. М. Українська літ. 5 5 4 80 80
9. Кушнір В. О. Англійська мова 5 5 4 80 80
10. Кушнір В. О. Англійська мова 6 7 2 30 5 70 30
11. Кушнір В. О. Англійська мова 7 5 1 20 4 80 3 60 40
12. Кушнір В. О. Англійська мова 9 6 2 33 3 50 1 17 84
13. Поліщук Л.М. Зарубіжна література 5 5 4 80 80
14. Поліщук Л.М. Зарубіжна література 7 5 1 20 1 20 3 60 40
15. Поліщук Л.М. Зарубіжна література 6 7 1 16 6 84 16
16. Поліщук Л.М. Зарубіжна література 9 6 2 33 2 33 2 33 66
17. Грицай Г. О. Історія України 8 4 1 25 2 50 1 25 75
18. Грицай Г. О Історія України 9 6 2 33 3 51 1 16 84
19. Грицай Г. О Історія України 7 5 2 40 1 20 2 40 60
20. Кушнір В. О. Історія України 5 5 1 20 4 80 100
21. Грицай Г. О Всесвітня історія 9 6 2 33 3 51 1 16 84
22. Грицай Г. О Всесвітня історія 6 7 7 100 100
23. Грицай Г. О Всесвітня історія 7 5 2 40 1 20 2 40 60
24. Грицай Г. О Правознавство 9 6 2 33 3 51 1 16 84
25. Поліщук Л.М. Мистецтво 9 6 2 33 2 33 2 33 66
26. ПрокопенкоЛ. В. Математика 5 5 4 80 80
27. ПрокопенкоЛ. В. Математика 6 7 1 16 4 68 1 16 16
28. Поліщук Л. О. Алгебра 7 5 1 20 1 20 3 60 1 25 40
29. Поліщук Л. О. Геометрія 7 5 1 20 1 20 3 60 40
30. Данилів Н. В.. 7 4 1 25 3 75 25
31. Грицай Т. О. Геометрія 9 6 2 33 1 17 3 50 50
32. Грицай Т. О. Алгебра 9 6 2 33 1 17 3 50 50
33. Прокопенко Л.В. Природознавство 5 5 4 80 80
34. Мостова С.В. Біологія 7 5 1 20 1 20 3 60 40
35. Мостова С.В. Біологія 6 7 2 32 5 68 32
36. Мостова С.В. Біологія 9 6 2 33 2 33 2 33 66
37. Прокопенко Л.В. Географія 7 5 1 20 2 40 2 40 60
38. Прокопенко Л.В. Географія 6 7 2 32 5 68 32
39. Прокопенко Л.В. Географія 9 6 2 33 3 50 2 17 83
40. Поліщук Л. О. Фізика 7 7 1 16 6 84 16
42. Поліщук Л. О. Фізика 9 6 2 33 2 33 2 33 66
43. Котляр Г.П. Хімія 7 5 1 20 2 40 2 40 60
44. Котляр Г.П. Хімія 8 4 2 50 1 25 1 25 50
45. Котляр Г.П. Хімія 9 6 2 33 2 33 2 33 66
46. Бургело Я. В. Музичне мистецтво 5 5 1 20 4 80 100
47. Бургело Я. В. Музичне мистецтво 7 5 3 60 2 40 100
48. Бургело Я. В. Музичне мистецтво 6 7 3 7 100 100
49. Поліщук Л. О. Образотв. мистецтво 7 5 2 40 3 60 100
50. Поліщук Л. О. Образотв. мистецтво 6 7 7 100 100
51. Поліщук Л. О. Трудове навчання 5 5 2 40 3 60 100
52. Поліщук Л. О. Трудове навчання 6 7 1 16 6 84 100
53. Поліщук Л. О. Трудове навчання 7 5 2 40 1 20 2 40 60
54. Поліщук Л. О. Трудове навчання 9 6 5 83 1 17 100
55. Мостова С.В. Основи здоров’я 5 5 4 80 80
56. Мостова С.В. Основи здоров’я 7 5 1 20 2 40 2 40 60
57. Мостова С.В. Основи здоров’я 6 7 7 100 100
58. Мостова С.В. Основи здоров’я 9 6 3 50 3 50 100
59. Мостова С.В. Фізична культура 5 5 1 20 3 60 80
60. Мостова С.В. Фізична культура 7 5 2 40 3 60 100
61. Мостова С.В. Фізична культура 6 7 3 45 4 55 2 100
62. Мостова С.В. Фізична культура 9 6 3 50 3 50 100
63. Кушнір В. О. Інформатика 5 5 4 80 80
64. Кушнір В. О. Інформатика 7 5 1 20 2 40 2 40 60
65 Кушнір В. О. Інформатика 6 7 3 60 4 40 60
66 Кушнір В. О. Інформатика 9 6 2 33 3 50 1 17 83

Від ДПА учні були звільнені у зв’язку з карантином.

У процесі методичної роботи використовувалися як традиційні, так інетрадиційні форми і методи: ділова педагогічна гра, огляд та обговорення навчально-методичної літератури, звіти, робота консультпункту. Рівень роботи методичної ради була оцінено як задовільний

У лютому пройшов творчий звіт вчителів, які атестуються, що дозволяє кожному оцінити професійний рівень вчителя, сприяє поширенню педагогічного досвіду, підвищенню рівня самоосвіти.

Протягом останніх трьох років учителі навчального закладу не приймали участі у фаховому конкурсі «Вчитель року», «Класний керівник» – спостерігається наступальна тенденція до зниження рівня активності вчителів щодо участі в конкурсі.

У ЗО на достатньому рівні, згідно плану роботи та системі заходів проводиться робота з обдарованими та здібними учнями, до якої залучені всі вчителі НВК. Учні закладу брали активну участь у першому , а другий етап шкільних олімпіад було скасовано , що повязано із складною епідемситуацією в регіоні і в Україні. Учні закладу приймають активну участь у інтерактивних конкурсах: «Кенгуру», «Левеня», «Лелека», «Соняшник», Міжнародному конкурсі ім.П.Яцика.

Порівняльний аналіз нагородження Похвальними листами учнів школи

за 3 навчальних років:

Рік Похвальні листи
2018/2019 3
2019/2020 3
2020/2021 3

Поглиблене вивчення предметів

Навчаль-ний рік Всього % охоплен-ня Предмети
Класів Учнів 8 кл. 9 кл.
2017/2018 2 13 19% Біологія Біологія
2018/2019 2 15 22,5% Біологія Біологія
2019/2020 2 12 20% Біологія Біологія
2020/2021 1 6 8% Біологія

В закладі активно впроваджуються освітні інноваційні технології спрямовані на особистісно-орієнтовану освіту дшколярів , що забезпечують розвиток і саморозвиток особистості дитини, як суб’єкта пізнавальної та предметної діяльності, спираючись на її здібності, нахили, інтереси, а саме:

LEGO- технологія ;

STREAM-освіта дітей молодшого шкільного віку;

Інтеграція освітньої діяльності;

Психолого-педагогічне проектування взаємодії учня і вчителя

Інформаційно-комп’ютерні технології ;

Зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази навчального закладу. Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу

та їх раціональне використання

Створити цілісну систему інформаціно-аналітичного забезпечення допомагала наявна єдина комп’ютерна мережа та внутрішній зв’язок. У мережі Інтернет працює Web-сайт Скригалівського ЗЗСО І-ІІ ст. де представлено заклад, його здобутки та періодично поновлюються матеріали. Всі комп’ютери під’єднані до мережі Інтернет. В школі діє Wi-Fi.

Будівля школи прийнята в експлуатацію 1976 року. Адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.

Завдяки батькам, сільській раді, районній раді та меценатам було проведено поточний ремонт школи, ремонт шкільної оргтехніки, закупівля миючих, дезінфікуючих засобів, посуду для харчоблоку, здійснено ремонт електромережі в школі та котельні школи. Працівниками централізованої бухгалтерії відділу освіти планово проводиться інвентаризація майна. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

Колективом школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються працівниками та учнями школи, своєчасно обрізуються дерева, кущі, проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Повноцінна підготовка школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів.

Кадрове забезпечення

У 2020/ 2021навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики.

В цьому році всі вчителі пройшли курсове підвищення кваліфікації і визначились з напрямками свого підвищення на 2022 рік

№ п/п ПІП педагога Освіта, спеціальність за дипломом Посада, предмети, які викладає форма навчання (3-х тижневі, 2-х тижневі, очно-заочна, дистанційна, з проблеми) кваліфікаційна категорія Рік атестації Педагогічний стаж
1. Котляр Г.П. Вища. Спеціальність: Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи. «Педагогіка вищої школи» Кваліфікація: вчитель початкових класів. Викладач вищого навчального закладу Вчитель початкових класів; 1 кл., хімія з проблеми (75 год.) І 2017 31
2. Кушнір В.О. Вища, українська мова і література. Мова і література (англійська) Вчитель англійської мови; англійська мова, інформатика з проблеми (75 год.) ІІ 2018 5
3. Мостова С.В. Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія Вчитель фізичної культури, біології; фізична культура, біологія, основи здоров’я з проблеми (30 год) вища 2019 20
4. Осадчук Л.П. Вища. Спеціальність:викладання в початкових класах загальноосвітньої школи Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і літера тура Вчитель початкових класів; 4 кл., українська мова (8 кл). з проблеми (75 год) вища 2017 23
5. Поліщук Л.О. Вища.Вчитель загальнотехнічних дисциплін Вчитель трудового навчання; трудове навчання, фізика, математика (6 кл.) з проблеми (30 год.) вища 2020 35
6. Прокопенко Г.В. С\ спеціальна Спеціальність:викладання в початкових класах загальноосвітньої школи Вчитель початкових класів з проблеми (30 год.) 9 тар. розр. 2019 32
7. Субботін М.Є. Вища. Спеціальність:Історія (за дипл. бакалавра); Археологія (за дипл. магістра) Вчитель історії. Історія, правознавство, музичне мистецтво з проблеми (75 год.) ІІ 2020 3
8. Циганенко Т.І. Вища. Спеціальність:викладання в початкових класах загальноосвітньої школи Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і літера тура. Вчитель початкових класів; 3 кл., українська література (5-9 кл.) з проблеми (30 год.) І 2017 29

Шкільний методичний кабінет взяв участь у:

· проведено 10 предметних декад з основ наук, де педагоги та учні школи представили свої доробки та удосконалювали знання з навчальних дисциплін;

· районних етапах конкурсів з української мови імені П. Яцика; учнівської творчості, присвяченої Шевченківським дням; мовно-літературний конкурс учнівської молоді імені Тараса Шевченка, творчі та спортивні конкурси, турніри та змагання;

· 15 шкільних етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;

· вивченні результативності викладання географії, української мови та зарубіжної літератури.

· Творчі доробки вчителів розміщено на сайті «Шкільне життя», «На урок »

На жаль , вчителі школи не здійснюють видавничу діяльність.

Питання соціального захисту учнів сплановане в річному плані роботи школи. Складено соціальний паспорт школи.

Юридична адреса навчального закладу, телефон соціального педагога ___08530 с. Скригалівка, вул.Шкільна, 2 Фастівського р-ну Київської обл.

Станом на 20.09.2020 рік

Кількість дітей у закладі 50

З них за категоріями:

— дітей-сиріт __-_

— дітей, позбавлених батьківського піклування 2

— дітей з інвалідністю 2

— дітей, які перебувають на диспансерному обліку

— кількість багатодітних сімей/ у них дітей 8/18

— кількість малозабезпечених сімей/ у них дітей -

— дітей, які постраждали від чорнобильської катастрофи 5

— дітей працівників внутрішніх справ, які загинули підчас виконання службових обов'язків _______-

— дітей військовослужбовців, які загинули підчас виконання службових обов'язків ___-____________

— дітей, які перебувають на профілактичному обліку в ССД

— дітей, які перебувають на внутрішньо-шкільному обліку ____-

— дітей, які навчаються вдома 2

— дітей з родин національних меншин ____-

— дітей з АРК Крим, Донецької та Луганської областей _____-

Список багатодітних сімей

№ з/п ПІБ батьків ПІБ дітей,які навчаються в ЗОШ Число,місяць, рік народження кожної дитини(від 0 до 18 р.) Клас, дит.садок, місце перебува-ння
1. Новохатня Наталія Володимирівна Новохатній Василь Васильович, Новохатній Єгор Васильович, , 24.09.2011 15.08.2009 Новохатня Катерина Вікторівна 23.08.2004 2 6 Васильківський коледж
2. Коток Катерина Олександрівна Коток Богдана Олександрівна Коток Мар'яна Олександрівна 13.11.2008 13.11.2008 Коток Олександр Олександрович 11.10.2005 6 6 Житомирський мед. коледж
3. Бородавка Олена Вікторівна Чопей Вадим Володимирович, Чопей Вікторія Олександрівна, Бородавка Софія В'ячеславівна, Бородавка Анастасія В'ячеславівна Бородавка Богдан В’ячеславович 27.12.2004 11.06.2006 28.07.2009 03.01.2013 07. 11.2013 ФЦПТО 7 6 2 1
4. Ігнатій Андрій Олексійович Балашова Тетяна Юріївна Ігнатій Маргарита Андріївна Ігнатій Давід Андрійович Ігнатій Артур Андрійович 11.05.2005 30.09.2010 30.09.2010 9 5 5
5. Василенко Сергій АнатолійовичВасиленко Анастасія Володимирівна Василенко Давід Сергійович Василенко Володимир Сергійович 14.05.2012 31.01.2014 3 1
6 Нікіфоров Андрій Петрович Нікіфорова Оксана Миколаївна Нікіфоров Ілля Андрійович Нікіфоров Олександр Андрійович Нікіфорова Євніка Андріївна Нікіфорова Поліна Андріївна 02.12.2008 31.07.2010 07.09.2011 5 4 4
7 Пруднікова Ольга Василівна Прудніков Денис Олександрович 06.04.2014 1
8. Шаульська Євгенія Олександрівна Шаульський Андрій Валентинович Шаульська Анна Валентинівна Шаульський Всеволод Валентинович Шаульський Гліб Валентинович 12.12.2007 03.05.2013 08.01.2012 08.01.2012 7 2 2 2

Список дітей, позбавлених батьківського піклування

№ з/п ПІБ дитини Дата народження Статус (докум., які підтвердж.) Клас Опікун Адреса проживання
1. Гнатюк Дмитро Олександрович 24.02.2009 Розпорядження Фастівської РДА № 13-од від 27.01.2015 р. 6 Гнатюк Інна Василівна с. Ставки, вул..Миру,2
2. Залєсов Даніїл Юрійович 10.05.2010 Розпорядження Фастівської РДА № 559-од від 15.11.2018 р. 5 Гнатюк Інна Василівна с. Ставки, вул..Миру,2

Список неповних сімей

№ з/п ПІБ батьків дитини ПІБ дитини Дата народження Клас
1. Кобилінська Марина Віталіївна Кобилінський Михайло Віталійович 12.11.2006 9
2. Пособчук Ольга Анатоліївна Пособчук Денис Миколайович 08.01.2006 9
3. Коток Катерина Олександрівна Коток Богдана Олександрівна Коток Мар’яна Олександрівна 13.11.2008 13.11.2008 6 6
4. Порчук Тамара Василівна Порчук Олександр Васильович 31.12.2010 4
5. Пруднікова Ольга Василівна Прудніков Денис Олександрович 06.04.2014 1

Список дітей – інвалідів

№ з/п ПІБ дитини Дата народження Клас Діагноз Посвідчення Інд. навч., кільк.год.
1. Бородавка Софія В’ячеславівна 28.07.2009 6 ДЦП відсутнє 14 год.
2. Новохатній Василь Васильови ч 24.08.20011 2 Хвороба Дауна відсутнє 10 год.
3. Пособчук Денис Миколайович 08.01.2006 9 ЦД відсутнє Навчається в класі

Список дітей, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС

№ з/п ПІБ дитини Дата народження Клас ПІБ батьків
1. Кобилінський Михайло Віталійович 12.11.2006 9 Кобилінська Марина Віталіївна
2. Пособчук Денис Миколайович 08.01.2006 9 Пособчук Ольга Анатоліївна
3. Нікіфоров Олександр Андрійович 02.12.2008 5 Нікіфоров Андрій Петрович
4. Нікіфорова Євніка Андріївна 31.07.2010 4 Нікіфоров Андрій Петрович
5. Нікіфорова Поліна Андріївна 07.09.2011 4 Нікіфоров Андрій Петрович

У школі для організації харчування дітей створені всі необхідні умови: працює шкільна їдальнязгідно затвердженого Держпродспоживслужбою меню, забезпечено санітарно-гігієнічний режим. Технологічне обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Спільними зусиллями дотримуються вимоги Порядку організації харчування дітей, затвердженого МОіН України від 01.06.05 р. №329. З метою організованого та якісного харчування дітей, збереження їх здоров’я, попередження виникнення захворювань органів травлення у 2018/2019 н. р. організовано харчування учнів 1-9 класів Скригалівької ЗОШ І-ІІ ст. Учні пільгових категорій : Солоха Р., Солоха Е., жельман І., Гнатюк Д., Залєсов Д., Конопліна Р, Соболенко А., Соболенко В., Коток М., Коток Б. харчувались безкоштовно, решта бажаючих учнів харчувались за кошти батьків.

Продукти харчування та продовольча сировина надходять до навчального закладу із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності). У їдальні наявні затверджені графіки постачання продуктів харчування та продовольчої сировини на харчоблок.

Відповідно до діючих вимог ведуться журнали бракеражу сирої та готової продукції. У журналі сирої продукції вказується кінцевий термін. Добові проби лишаються щоденно.

Овочі (картопля, капуста, морква, червоні буряки) зберігаються у складі , де забезпечено дотримання санітарних норм і правил, у тому числі і умови товарного сусідства. Під час приготування страв суворо витримується поточність виробничого процесу. Обробка сирих і готових продуктів проводиться на різних столах з відповідним маркуванням.

Асортимент харчових продуктів, з яких складається раціон харчування школярів є різноманітним. Він включає свіжі овочі і фрукти, олію, м'ясо, рибу, молоко і молочні продукти, соки, сухофрукти, крупи, макаронні вироби. На кожну страву є вихід у грамах згідно вікових норм. Для учнів готуються три страви. Ціна комплексного обіду складає на кінець навчального року становила 30.00грн.

У шкільній їдальні готується широкий асортиментом страв і продукції для споживання учнів.

Видача готових страв здійснюється після приготування та бракеражу готової продукції. Дотримується температурний режим зберігання обробки продуктової сировини і видачі готових гарячих страв.

Недостатньо залучається батьківський комітет до контролю за якістю харчування.

Шкільна їдальня потребує оновлення частини технологічного обладнання та кухонного інвентарю, меблів, систематичного забезпечення миючими та дезинфікуючими засобами, спецодягом. Цими засобами шкільну їдальню забезпечують батьки.

У кожному класі класними керівниками заповнено листки здоров’я, здійснено цифрове і колірне маркування шкільних меблів (столи, стільці, парти) та дотримання санітарних норм освітлення навчального закладу і класних приміщень, забезпечено своєчасне проходження профілактичних медичних оглядів співробітниками школи.

Навчальний заклад не забезпечений медичним працівником, а проводення діагностики здоров’я учнів здійснюється працівниками Скригалівського ФАПу.

Одним з напрямів роботи школи є створення освітнього середовища для розвитку здорової дитини, формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки.

На стан здоров’я впливає багато чинників, а саме: несприятливе навколишнє середовище, погіршення санітарно-гігієнічних умов навчання та якості медичного обслуговування, поширення шкідливих звичок серед учнівської молоді тощо. Це викликає серйозне занепокоєння. Як показує практика, найбільш рушійний вплив на стан здоров’я молоді здійснює поширення шкідливих звичок. Сьогодні завданням кожного вчителя школи є пропаганда та навчання учнів здоровому способу життя, профілактиці алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії та СНІДУ. Тому вже під час проведення вересневих батьківських зборів цим питанням необхідно приділити багато уваги, зупинитись на взаємодії між школою та родинами щодо профілактики негативних факторів, які впливають на стан здоров’я.

У закладі здійснюється постійний контроль за якістю проведення виховних заходів з навчання учнів правилам дорожнього руху, безпеки користування газовими приладами, поведінки при користуванні джерелами електроструму, запобігання травматизму від вибухонебезпечних предметів, попередження випадків утоплення, профілактики отруєнь; за проведенням інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів під час освітнього процесу; за дотриманням правил техніки безпеки, охорони життя і здоров’я учнів під час освітнього процесу; за проведенням аналізу стану охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів.

Відповідно до санітарно-гігієнічних вимог будівля школи забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу, відпочинку, харчування учнів. У школі наявні такі функціональні групи приміщень: класні кімнати, навчальні кабінети, спортивна зала, приміщення харчоблоку, актова зала, бібліотека, адміністративні, допоміжні приміщення - вестибюль, санітарні вузли з технічними приміщеннями. Класні кімнати (навчальні приміщення) для учнів I-IV класів розміщені на першому поверсі згідно вимог. Для 5-9 класів навчальні приміщення знаходяться на другому поверсі.

Навчальні класи і кабінети ізольовані від приміщень, які є джерелами шуму і запахів (майстерня, спортивна і актова зала, харчоблок).

Спортивна зала розміщується на першому поверсі. Її розміри передбачають виконання програм з фізичного виховання і можливості організації позаурочних спортивних занять, актова зала розміщується на першому поверсі.

Усі навчальні приміщення школи мають природне освітлення. У класах світло падає на робочі місця зліва.

Будівля школи обладнана системою господарсько-питного, протипожежного і гарячого водопостачання, каналізацією.

Обладнання шкільних приміщень відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, сприяє забезпеченню педагогічного процесу та проведенню позакласної навчально-виховної роботи.

Навчальні класи і кабінети обладнані меблями згідно з діючими нормативними документами.

В школі постійно проводиться цілеспрямована робота з створення здорових і безпечних умов навчання, праці. Безпосередня відповідальність за організацію зазначеної роботи покладається на керівників, заступників, завідувачів кабінетів, майстерень тощо.

В майстерні, кабінеті фізики, кабінеті інформатики, кабінеті хімії, спортивній залі є інструкції з охорони праці, пожежної безпеки. Учні обов'язково проходять інструктаж перед початком виконання роботи та на робочому місті.

Контролюється забезпечення безпечних умов організації навчально-виховного процесу на заняттях хімії, фізики, курсу «Захист Вітчизни», фізичної культури, інформатики, а також на заняттях трудового навчання, технологій; стан дотримання протипожежних вимог; діяльність класних керівників щодо запобігання нещасним випадкам; ведення сторінок у класних журналах з техніки безпеки, оформлення відповідних бесід, інструктажів з учнями; дотримання Державних санітарних правил і норм утримання закладу освіти.

Питання охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки адміністрацією школи тримаються на постійному контролі. Виконуються всі заходи, спрямовані на вирішення цих питань, які не вимагають значних коштів. Приміщення школи оснащене первинними засобами пожежогасіння — вогнегасниками.

Головним завданням педагогів, батьків є формування позитивного ставлення учнів до занять фізичної культури та підвищення рівня їх рухової активності. Одним із шляхів до цього є вдосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури, здійснення оцінювання на основі особистісно зорієнтованого підходу.

Стан дитячого травматизму знаходиться на постійному контролі.

Систематично у закладі проводяться виховні години, бесіди, рольові ігри, групові заняття, здійснюється відпрацювання практичних навичок із засвоєння безпечних правил поведінки в різних побутових та життєвих ситуаціях з метою збереження життя і здоров’я учнів, недопущення протиправних та злочинних випадків.

Педагогічний колектив школи у подальшому планує спрямовувати свою роботу на покращення стану безпеки життєдіяльності, дитячого травматизму та охорони праці, розглядати дані питання на зборах, нарадах.

Питання збереження життя, здоров’я дітей, профілактики правопорушень та негативних випадків серед учнів школи розглядаються на загальношкільних батьківських зборах, на засіданнях ради школи, на нарадах при директору, на зборах педагогічного колективу.

Школа протягом 2020/2021 н.р. дотримувалась виконання пунктів 50 Постанови Головного санітарно лікаря України «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби» та забезпечувала безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я, формувала гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів та працівників школи.

З кожним роком в школі посилюється вплив батьківської громадськості на діяльність закладу. Батьки стають активними учасниками навчально-виховного процесу. Вони допомагають педагогам та учням у реалізації соціально значущих проектів та програм. Нині особливого значення набуває підтримка широкого кола громадськості при вирішенні таких питань: зміцнення матеріально-технічної бази; забезпечення соціального захисту учасників навчально-виховного процесу; формування здорового способу життя; реалізація освітніх програм тощо.

Робота з батьками спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів.

Протягом року було проведено 2 загальношкільних та 4-9 класних батьківських зборів.

На батьківських зборах розглядалися питання: вплив сім’ї на середовище дитини попередження дитячого травматизму; виховання свідомого ставлення до навчання ; організація навчального року,проведення ремонтних робіт у закладі протягом року та в літній період.

Співпраці з батьками в школі приділяється велика увага, учителі-предметники, класні керівники, адміністрація систематично спілкуються з батьками учнів, організують спільні заходи, свята.

Упровадження в життя державно-громадської моделі управління передбачає створення і забезпечення активної участі в управлінні школою таких представників: піклувальної ради села, до складу якої входять впливові діячі регіону; громадського активу.

Це сприяє поліпшенню роботи закладу освіти щодо залучення додаткових джерел фінансування, зміцнення матеріально-технічної та науково-методичної баз, піклуванню про учасників навчально-виховного процесу.

Рада школи допомагає у вирішенні актуальних проблем розвитку школи, навчанні та вихованні учнів; вони беруть активну участь в обговоренні питань організації навчально-виховного процесу, залучаються до участі у роботі загальношкільних батьківських зборів, надають суттєву матеріальну допомогу школі.

Педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. В кожному класі існує батьківський комітет, який вирішує організаційні питання класу. Члени батьківського комітету беруть участь у загальних засіданнях Ради школи, виносять свої пропозиції щодо покращення навчально-виховного процесу. На батьківських зборах та засіданнях батьківських комітетів було ухвалено:

- Надавати благодійну допомогу для зміцнення матеріальної бази школи;

- Приймати участь в упорядкуванні території та приміщень школи;

- Допомагати в підготовці та проведенні позакласних заходів, свят.

Робота школи тісно пов’язана з сільською радою з питань здорового способу життя та регулярного відвідування учнями школи. Проводиться спільна робота з питань соціального та правового захисту неповнолітніх дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з неблагонадійних сімей і т.д. Проводяться обстеження житлово-побутових умов проживання дітей у таких сім'ях.

У2018 році сесія сільської ради змогла виділити кошти на реконструкцію школи під НВК «ЗОШ І – ІІ ступенів – дитячий садок»

Співпраця сільського медпункту зі школою має декілька напрямків. Проводяться щеплення згідно Національному календарю дітей. Перед цим батькам видаються інформаційні листи-попередження про щеплення дітей. Проводиться огляд учнів на педикульоз. Щороку проводиться медичне обстеження учнів, які досягли 15 років та медичний огляд учнів щодо визначення групи здоров’я для проведення уроків фізичної культури.

Фастівський районний центр зайнятостіздійснює профорієнтаційну роботу (надання інформації про світ професій регіону, встановлено інформаційний термінал та стенд з наглядною агітацією).

Восени 2018 року відбулась зустрiч з представниками правоохоронних органів за темою « Булінг в шкільному середовищі», спецiалiстами служби у справах неповнолiтнiх,дільничним інспектором.

Скригалівська ЗОШ І-ІІ ст. тісно співпрацює з громадськими організаціями і шефами школи, які знаходяться на території села та за її межами з питання навчання та виховання підростаючого покоління, покращення матеріально-технічної бази навчального закладу.

Відповідно до Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян», Закону України „Про доступ до публічної інформації”, нової редакції Закону України „Про інформацію”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об׳єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, з метою забезпечення права кожного громадянина на звернення, на доступ до інформації, що знаходиться у володінні школи, у школі була організована певна робота. Наказом по школі «Про заходи щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» затверджено графік особистого прийому громадян адміністрацією школи

Графік особистого прийому громадян адміністрацією школи у 2020/2021 н.р.

П.І.Б. адміністратора Посада Часи прийому громадян
Прокопенко Л. В. Завідувач філії Четвер, п’ятниця 14.00 – 16.00
Поліщук Л. М. Заступник завідувача з навчально-виховної роботи Понеділок 14.00 – 16.00

У 2020/2021 н.р. до завідувача надійшло 14 усних звернень громадян. Питання роботи із зверненнями громадян розглядалися на нараді при директорові.

 За видами звернень – це заяви про відрахування дітей із школи (3 звернення ),звернення про надання довідок до місць навчання та роботи (11 звернення);. За результатами розгляду звернень громадян всі питання вирішено позитивно, громадянам надані відповідні документи. 

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян, вчителі та адміністрація школи у 2021/2022 н.р. будуть продовжувати працювати зі зверненнями громадян. Крім цього, необхідно провести організаційно-правові заходи щодо забезпечення права громадян на доступ до публічної інформації. Саме це допоможе батькам краще володіти інформацією про справи своїх дітей.

Звіт за 2022-2023 навчальний рік

Кiлькiсть переглядiв: 1289

Коментарi